Stani
Stani
Stani

Generisanje potencijalnih klijenata (leads) za vodeću agenciju osiguranja

Pregled projekta VOIS-a uključujući kreiranje brenda, dizajn i digitalni marketing
Pregled
Pregled
Pregled

Stani je visoko rangirana agencija za osiguranje koja je deo globalnog osiguravača. Njihov cilj je privući veoma konkurentnu ciljnu grupu (budućih) nastavnika. Nakon brojnih neuspešnih pokušaja da samostalno prodru u svet online marketinga, potrošili su mnogo energije i budžeta bez rezultata. Od nula generisanih potencijalnih klijenata, uspeli smo zajedno da stvorimo luksuzan problem: previše potencijalnih klijenata.

Pregled nove web stranice klijenta agencije za brendiranje i marketing  VOIS
Skrolujte sliku

Nauči da razumeš tržište i zatim ga osvoji

Na nemačkom tržištu osiguranja, ciljna grupa (budućih) nastavnika je izuzetno konkurentna - posebno online. Troškovi po kliku rastu zbog povećane konkurencije. Samo u poslednje dve godine, neki digitalni posrednici u osiguranju beleže povećanje od 400%. Da li je moguće ostati profitabilan u ovakvim uslovima? Naravno - ali samo sa pravom marketinškom strategijom.

Tržišta se menjaju. Prilagodi se - ili izgubi.

Pre smo lako nalazili online klijente - nastavnike na početku karijere - odmah nakon završetka studija. Ali, konkurencija je postala brža i počela je da privlači tu ciljnu grupu već tokom studija ili čak na samom početku, koristeći digitalne kanale. Logično je da sa našim dosadašnjim metodama više nismo mogli napredovati.

Drugim rečima: Do sada je Stani ciljnu grupu privlačio niže u marketinškom levku (informisane i one koje traže rešenja) online. Međutim, pošto je konkurencija ciljanu grupu privlačila više u marketinškom levku (neinformisane i stoga ne traže rešenja), za Stani je ostalo manje mogućnosti.

Jasno rešenje problema je da se prvo obavesti ciljna grupa i već tokom studija počne graditi veza s klijentima.

Marketing i prodaja zajedno su nezaustavljivi

Zajedno smo pokrenuli marketinšku kampanju. U zamenu za kontakt informacije, ljudi u ciljnoj grupi dobijaju besplatan whitepaper. Reklame na Instagramu su postavljene efikasno, brzo generišući potencijalne klijente i dajući nam važne informacije o ciljnoj grupi sa malim budžetom. Ove informacije koristimo za dalje unapređenje reklama i kampanje.

Dve nedelje i više od 100 potencijalnih klijenata kasnije, pojavio se novi problem.

Bio sam iznenađen dešavanjima. Umesto manje, imali smo više potencijalnih klijenata nego što smo mogli obraditi. Shvatio sam da moram brzo rešiti ovaj luksuzni problem, pa sada obučavam još jednu zaposlenu za rad sa ciljnom grupom. Ovo je prilika za veliki uspeh - samo treba pritisnuti gas

U međuvremenu, nastavili smo da optimizujemo kampanje i dodali smo e-mail marketing u miks.

Nebo je granica.

Testimonial
Testimonial
Testimonial
Kada je reč o mom brendiranju, bilo da je online ili offline, verujem isključivo VOIS-u.” ‍- Thomas Stanislawczyk, Stani Prevedeno iz nemačkog