RheinPV
RheinPV
RheinPV

Ponovno pozicioniranje fotovoltaičke kompanije od malih do velikih projekata

Pregled projekta VOIS-a uključujući kreiranje brenda, dizajn i digitalni marketing
Pregled
Pregled
Pregled

RheinPV, firma iz Nemačke poznata po malim solarnim instalacijama, sada se okreće većim projektima. Prethodni imidž nije sugerisao njihovu spremnost za velike projekte, što se sada menja. Sa novom strategijom, RheinPV se etablira kao lider u realizaciji zahtevnih solarnih rešenja, potvrđujući svoju sposobnost i pouzdanost u solarnoj industriji.

Pregled nove web stranice klijenta agencije za brendiranje i marketing  VOIS
Skrolujte sliku

Ko želi da igra sa velikima, mora tako i da deluje

Kod projekata velikih fotovoltaičnih postrojenja, troškovi brzo mogu doseći milionske iznose. Ko bi, sa nelagodom u stomaku, uložio takvu sumu u preduzeće? Sa starim brend imidžom, RheinPV je delovao kao skroman maloprodajni biznis iz komšiluka, bez obzira na to što su zapravo u mogućnosti da nude izuzetno profitabilna, održiva i praktična rešenja za velike energetske sisteme.

Novi brend imidž. Nove očekivanja.

Čak i pre digitalizacije našeg novog brend imidža, bilo nam je jasno od samog početka strategijske i kreativne faze s VOIS-om da ćemo uskoro delovati kao potpuno nova kompanija. Konačno, naša priča je dobila pravu autentičnost.

Sa novim brend imidžom dolazi i novo jasno obećanje marke: "Zajedno oblikujemo energetsku tranziciju profitabilnu za vaše preduzeće uz visokoefikasna fotovoltaična kompletna rešenja."

Jasno brend obećanje zahteva i snažan glas. Uskoro slede obuhvatne marketinške kampanje koje spajaju online i offline svet.

Zapamti RheinPV-a. Seti se RheinPV-a.

Direktor RheinPV-a želi da njegov brend postane poznat i ostane u svesti njegove ciljne grupe. Kad god njihova ciljna grupa pomisli na energetska rešenja i fotovoltaiku, RheinPV treba da im prvi padne na pamet. U tom smislu, visoko optimizovana i glasna brend kampanja deluje kao turbo pogon za ostvarivanje ovog cilja.

Glasno i jasno. Online i offline.

Moj skroman početni cilj bio je jednostavno započeti sa reklamiranjem na autobusima. Međutim, već na samom početku saradnje postalo mi je jasno: može se i glasnije, jasnije - i pre svega efikasnije.

U fazi izgradnje brenda, sedam impresija po osobi je ključno da bi se učvrstilo prisustvo u svesti ciljne grupe. Istovremeno, svaka od tih impresija mora biti visokog kvaliteta kako bi ostavila dobar utisak. Ovo je osnovni uslov za uspeh bilo koje brend kampanje u toj fazi.

RheinPV postaje sve glasniji i jasniji. Sa efikasnim rešenjima, RheinPV generiše više od sedam impresija, kako kroz digitalno oglašavanje na Google-u i društvenim medijima, tako i kroz regionalno offline oglašavanje.

Sve je međusobno povezano. Sve se nadovezuje jedno na drugo. Sve se vrti oko RheinPV-a.

Testimonial
Testimonial
Testimonial
Fascinantno je - oseća se strast i stručnost VOIS-a u svakom segmentu našeg novog brend imidža.