AS
AS
AS

Strategija i pozicioniranje brenda vodeće nemačke agencije za finansiranje i osiguranje

Pregled projekta VOIS-a uključujući kreiranje brenda, dizajn i digitalni marketing
Pregled
Pregled
Pregled

AXA Poslovnica Antonio Sanchez - sada AS - spada među najuspešnije ekskluzivne agencije osiguravajućeg koncerna. Njihov cilj je privući klijente visoke vrednosti, ali i najproduktivnije prodavce. AS zna da su dobri. I njihovi klijenti to znaju. Problem je u tome što klijenti i kandidati to saznaju tek nakon što su doživeli vrhunsku konsultaciju i brigu - što je mnogo prekasno za akviziciju klijenata.

Pregled nove web stranice klijenta agencije za brendiranje i marketing  VOIS
Skrolujte sliku

Samo dizajn izgleda dobro. Ali dobar dizajn je deo vaše priče.

AS je odlučio da će se ubuduće više i snažnije promovisati na internetu. Tačnije, žele da privuku sledeće ciljne grupe: buduće nastavnike, lekare, vlasnike jahti, finansijere u građevinarstvu i nekretninama, kao i iskusne prodavce osiguranja.

U ovom kontekstu, bilo je važno unapred razmotriti celokupni identitet njihovog brenda kako bi osigurali dosledan nastup agencije AS putem svih reklamnih kampanja i web stranica - kako online, tako i van interneta. U procesu planiranja strategije brzo su prepoznali s kojim tipom ljudi agencija najbolje sarađuje i kako najefikasnije da se približe tim specifičnim grupama ljudi. To je postalo temelj njihovog novog brend identiteta.

Sa novim identitetom brenda već unapred budimo konkretna očekivanja kod naše ciljne grupe. Već u trenutku kada nas prvi put primete, znaju šta mogu da očekuju. Savetovanje, podrška i proizvodi najvišeg nivoa. To pomaže u digitalnom privlačenju klijenata.

Autentični marketing je najbolji marketing.

Više kanala. Jedna priča.

Nakon što su postavljena marka, razne već optimizovane web stranice za marketing, reklame i prodajni levkovi, sada je cilj pravilno ih promovisati. AS želi da dugoročno samostalno sprovodi kvalitetan Performance Marketing. U okviru projekta dobijaju lične 1 na 1 obuke kako bi dugoročno uspeli na reklamnim tržištima kao što su Facebook, Instagram, LinkedIn i Google Adwords.

Samo onaj ko može da vidi, može i da bude viđen.

Iako je bilo izazovno odložiti tipične prodajne naočare, uspeli smo da promenimo našu perspektivu na ljude i tržišta. Marketing pripada prodaji, a prodaja pripada marketingu.

Antonio Sanchez je od samog početka saradnje jedan od najboljih klijenata VOIS-a. Jednostavno zato što je od početka bio spreman da prekine ustaljene prodajne tradicije.

Brzo su visoki menadžeri koncerna obratili pažnju na novi nastup brenda. To je otvorilo nova vrata za AS, ne samo sa strane klijenata, već i u saradnji sa svojim osiguravajućim koncernom.

Testimonial
Testimonial
Testimonial
“Moja firma konačno izgleda onako kako sam je zamišljao već dugo vremena. Psihologija, inovacija i digitalizacija se ovde savršeno spajaju.” ‍- Antonio Sanchez, AS Prevedeno iz nemačkog